Puheenjohtajan tervehdys

Perussuomalaisten Keski-Suomen piiri ry
PUHEENJOHTAJAN TERVEHDYS
Vuosi 2014 on takana ja edessämme on nyt vaalivuosi 2015. Ehdokkaiden valinnat ja vaalityö ovat arkipäivää. Hyvällä yhteistyöllä saamme parhaan mahdollisen lopputuloksen.

Mikään ei kuitenkaan tule ilmaiseksi. Tavoitteen saavuttaminen vaatii paljon työtä niin jäsenistöltä, paikallisyhdistyksiltä ja piiriltä.  Eduskuntavaalit ovat yhteistyötä ja siihen on panostettava rakentavalla ja vahvistavalla tavalla. Kenenkään yksittäisen ehdokkaan oma etu ei saa olla ensisijalla, vaan kaikkien on toimittava yhteistyössä puolueen ja aatteen hyväksi. Äänestäjät tekevät valinnan ja päättävät ketkä ovat tulevia maamme kansanedustajia.

Työtä pitää siis tehdä.  Meidän tulee uskoa asiaamme ja puolueemme linjauksiin yhteisten asioiden hoidossa. Kun puhalletaan yhteen hiileen ja tuetaan toisiamme kaikin tavoin, meillä on mahdollisuus saavuttaa päämäärämme.

Tänä vuonna 2015 on myös puoluekokous. Paikkana tulee olemaan Suomen Turku. Kun eduskuntavaalit on käyty, suuntaamme katseet tärkeään ja meitä kaikkia perussuomalaisia koskettavaan puoluekokoukseen.

Kiitän vielä uutena PS:n Keski-Suomen piiri ry:n puheenjohtajana luottamuksesta Teitä kaikkia! Toivotan myös hyvää alkanutta vuotta ja voimia, että viisautta tuleviin koitoksiin!

Tapani Mäki
Perussuomalaisten Keski-Suomen piiri ry